5 תשובות
אם היא חברה שלך במובן של בת הזוג שלך אז כן
שנאה בעיקר היא המרכיב העיקרי למערכת יחסים בריאה
אנונימי
אני מקווה מאד שכן, מערכת יחסים אמורה להיות בנויה על רגשות כאלה והדדיות
כן. אתה אמור לאהוב אותה ולהימשך אליה.
כל הרעיון של מערכת יחסים זה הרגשות ההדדיים
כן ,אם אתה לא מרגיש משהו למה אתה חבר שלה?