התחברות
הרשמה
אפשר לשלוח בשאלות מי רוצה לבוא לדבר בפרטי?
טוב עכשיו זה שאלה אז בואו
13 בנובמבר 2020, 09:49
שעמום
נושאים לשיחה
פרטיות
צ'אטים
הודעות
4 תשובות
אפשר בחברים לעט
R
Rot3m
זאת לא כל כך שאלה.....
-
-M-M-
אין לך בכלל מספיק פרחים
-
-M-M-
אתה צריך 5 פרחים
-
-M-M-
באותו הנושא:
חברה שלי שאלה אותי אם אני רוצה לבוא אליה אבל-''עם עוד מישי''
כשאני מעלה שאלה לסטיפס ואני לא רוצה לשים תמונה לשאלה, אבל בשביל לשלוח צריך תמונה.
שאלתי ידיד בהודעה אם הוא רוצה לבוא איתי מחר לאנשהו והוא סינן. לשלוח עוד סימן שאלה או לא?
שאלתי מישהו אם הוא רוצה לבוא איתי לסרט
לשלוח לו אני שבוע הבא באשדוד רוצה לבוא להגיד שלום? או שאתה פחות בקטע.לשלוח או לא לשלוח?
אני רוצה לשלוח בפרטי של הסטיפס שאלה איך אפשר?
אפשר לשלוח פרחים לאנונימים שעונים לי על שאלה?, או לשלוח פרחים לאנשים אם שאלתי מאנונימי?
למה האתר הזה קיים אם אי אפשר לשלוח שאלות ללא מהות כשמשעמם ואי אפשר לשלוח גס?
איך אפשר לשלוח פה תמונות בפרטי או בשאלות??
אני רוצה לדבר עם האקסית כדאי לבוא אליה ישר בפנים ולהגיד לה שאני רוצה לדבר או לשלוח לה הודעה שאני רוצה לדבר איתה?
אפשר לשלוח סתם הודעה לנאמן סטיפס, לשלוח לו קישור לשאלה ששאלתי מזמן מאנונימי והוא יימחק אותה?