לשלוח לו אני שבוע הבא באשדוד רוצה לבוא להגיד שלום? או שאתה פחות בקטע.לשלוח או לא לשלוח?
אני והאקס סוג של חזרנו לדבר ואני עדיין מרגישה אליו משהו והוא גם כן מנסה להמשיך תשיחה ביננו. השיחה שלנו זה ששלחתי לו בוקר טוב והוא ענה לי בוקר בוקר עם סמיילי
3 באוגוסט 2019, 16:51
5 תשובות
תכתבי רק - אני שבוע הבא באשדוד רוצה לבוא להגיד שלום