5 תשובות
תכתבי רק - אני שבוע הבא באשדוד רוצה לבוא להגיד שלום
לא
תעלי סטורי עם לוקיישן של אשדוד אם הוא ירצה הוא ירשום לך
אנונימית
חח למה צריך לעשות משחקים.. עדיף להיות ישירה מה כבר יקרה
אל תכתבי את הפחות בקטע הוא כבר יענה לך
שואל השאלה:
השיחה האחרונה שלנו**
אנונימית