5 תשובות
אני לא מבין איפה הבעיה פה
זה אפילו תכונה טובה לדעתי
אנונימי
שואל השאלה:
זה דווקה כן בעיה כי אני לא עושה הרבה דברים שאני כן רוצה לעשות בגלל איך אנשים יגיבו או השלכות לזה
אנונימית
באיזה גיל (זה משנה)
אנונימי
תנסי שלא לחשוב מה יקרה
זה מהמם לדעתי ככה את רואה מה יהיו ההשלכות של המעשים שלך וככה פחות טעויות הלוואי עלי להפעיל שיקול דעת לפני שאני עושה דברים זה היה חוסך לי כל כך הרב עוגמת נפש
אם זה קשור למה שהסביבה תגיד ואת רוצה להיות מי שאת ולעשות משהו שאת רוצה תעשי את זה תהיי מי שאת לא מי שהסביבה מבקשת שתהיי (כמובן אם ההשלכות למעשה לא גרועות ) תמיד יהיו תגובות רעות יש אנשים שאוהבים לבקר אבל חשוב לא להתייחס
אבל בכללי אני חושבת שזה מהמם לחשוב לפני שאת עושה