6 תשובות
כי הם מגניבים כל כך
למה בארץ משתמשים בעיקר בוואטסאפ?
אין ממש סיבה
ממש לא נכון
פשוט לא נפוץ כמו בארץ
כי לכולם שם יש אייפונים אז זה ממש כמו וואטסאפ
זה רק באמריקה וכנראה כי זה הרגל