4 תשובות
זה רק בארהב,
כי לרוב המוחלט יש אייפון ואפשר לעשות שם קבוצות ולא צריך ווצאפ
כי לרוב המוחלט יש אייפון ואפשר לעשות שם קבוצות ולא צריך ווצאפ
זה הרבה יותר נוח מהווטסאפ, כי בווטסאפ צריך אינטרנט כדי לשלוח הודעה וזה גם נטען ושמה פשוט שולחים וישר מגיע לצד השני
כי לא צריך חבילה בשביל זה אני חושבת
אני כרגע בחול ומשתמשת בווצאפ אז..
אני כרגע בחול ומשתמשת בווצאפ אז..
יותר נוח מווצאפ. לא דווקא חייב אינטרנט
באותו הנושא: