5 תשובות
תיכנסי לשיעור בלי שום קשר.
אולי היא הייתה עסוקה או שהיא העדיפה לא להגיב מאיזשהי סיבה כלשהי.
שואל השאלה:
כן היא בטוח ראתה
אנונימית
אולי זה אומר שהיא לא ידעה מה לענות...הכל טוב תכנסי...את עשית השתדלות
תכנסי
אולי היא הייתה כועסת ..
תכנסי בכל מקרה ופשוט תהיא שקטה