4 תשובות
העיקר שהתנצלתם וזה בסדר,לחזור לאותו הקשר שהיה אז זה לא יחזור.
זה כמו לקמט דף ולצפות שיחזור להיות ישר,זה לא עובד.
ErO
שואל השאלה:
זה ממש לא נכון.. לא קימטנו שום דבר פשוט היה חוסר הבנה
אני מכיר זוג שנפרדו ואחר שנתיים הם חזרו היום הם נשואים עם שני ילדים אז להשוות את זה לנייר מקומט זה ממש לא אותו הדבר
אני דווקא חושבת שאפשר לתקן. אם נפרדתם ואחרי כמה זמן הצטערתי והבנתם שטעיתם ואתם מוכנים לנסות שוב, לכו על זה. לא מפסיקים לאהוב סתם ככה. אבל, אתם חייבים לשנות משהו. יש סיבה לכך שנפרדתם- ואם אתם בוחרים להתחיל מחדש, זה לא יכול להשאר כמו פעם. אבל זה יכול אפילו להיות יותר טוב במידה ושני הצדדים מוכנים להשקיע באמת ולנסות שוב. בהצלחה:)