11 תשובות
כן ואם אני אגיד זה כבר לא יהיה מוסתרר
כן, כל זה שאני לא הומו (גם לא הייתי)
כן בוודאי
אנונימי
כן, למשל באשר לדיספוריה מגדרית, בגלל שהרבה מסביבתי לוקה בכך.
כאן בסטיפס זה יותר קל לפתוח דעות (לדעתי), פוליטיקה, אמונה, חוות דעת ותחביבים. אני למשל בעד תזונה טבעונית , ואני כמובן לא אכריח אף אחד לאכול ככה אבל יש הרבה שלא מסכימים עם זה:))
לא, אני לא מתביישת בדעות שלי
xm1
כן,שאני בעד להט"ב
לא רוצה להתחתן כרגע
אני פשוט באה ממקום מאוד דתי ולא באלי לצאת מוזרה
אנונימית
לא, אם יש לי דעות אני לא מפחדת להגיד אותם ואני עומדת בזה
לא
אם צריך להגיד את הדעה שלי אני אגיד אותה
בכל נושא
כן, לפעמים אני מפחדת להגיד מה אני חושבת על משהו כי יש לי ביטחון עצמי נמוך והכל.. וזה בכללי אני חושבת, לא בנושא ספציפי.
אבל גם יש איזה משהו שהוא חלק גדול ממני שאני מסתירה ומפחדת לפתוח ולגלות לאחרים, למרות שבדיוק אתמול החלטתי שאני הולכת לעשות צעד ולגלות להם את זה. ממליצה גם, זה טוב לדעתי לפתוח את מה שחושבים או את מי שאתה גם אם זה יכול להיות מפחיד, כי בסופו של דבר זה טוב וזה ממי שאתה וכל אחד טוב כפי שהוא וגם עם דעותיו והכל.. :)
אנונימית