7 תשובות
שואל השאלה:
למה זה מביך?
לא מסתירה
שואל השאלה:
בנות כמה אתן עכשיו?
אני מסתירה ואסתיר עד שאהיה לפחות בת 17
בחיים לא הלכתי לקנות פשוט היה לי .. אבל נגיד אני מכבסת בעצמי את שלי וזה
כי זה מביך אש
לא מסתירה..
. .
לא קונה לא מסתירה