3 תשובות
בשאיפה? כל מה שהיית עושה עם החברה הכי טובה שלך...
זוגיות זה להעביר את הזמן הפנוי שלך בכיף עם הבן אדם שאתה הכי אוהב (שהוא לא אבא או אמא)
פשוט תלכו לסרטים פארק ציבורי תדברו קצת תספרו סיפורים מצחיקים הכל בכיף אל תילחצי זה יבוא לך בקלות
אני לא חושבת שיש לזה חוקים מוגדרים, זה תלוי בבן זוג שלך ובך בלבד.
כל אחד הוא אדם שונה, בדיוק כמו שיש לך מערכות יחסים שונות עם כל אחת מהחברות שלך, למערכות יחסים יש "אופי".