5 תשובות
אני שם וזה בעיקר כי אנשים מפונקים לדעתי
הרבה גריז הרבה עבודה פיזית אבל עקרונית אם אתה לא בדרג א' זה לא כזאת נפילה
הרבה גריז הרבה עבודה פיזית אבל עקרונית אם אתה לא בדרג א' זה לא כזאת נפילה
זה לא קשור אבל מישהי כתבה פוסט וכתבה דווקא על הדברים החיובים וזה, אני עוד כמה חודשים מתגייסת לשם אז אני אעדכן אבל אני מנחשת שזה בגלל התנאים
עשיתי טירונות בטכני ואני עומד להיות במערך הטכני.
זה מזעזע, האוכל נורא.
זה מזעזע, האוכל נורא.
כי זה הרבה עבודה קשה. ובשביל מי שלא אוהב את הנושא. זה פשוט לא בשבילו.
אם אתה אוהב את המכונאות, את התיקון של הדברים. זה טיל בשבילך.
אם אתה לא אוהב את זה, זה לא טוב לך בכלל.
אם אתה אוהב את המכונאות, את התיקון של הדברים. זה טיל בשבילך.
אם אתה לא אוהב את זה, זה לא טוב לך בכלל.
כי זה חרא דבר
באותו הנושא: