12 תשובות
אני חושב שהמושבים המחוברים ואז יש לך המון מקום לשבת
בגלל שיש שם יותר מושבים
את האמת תמיד שאלתי את עצמי את השאלה הזאת
כי יש שם 4 מקומות...
כל "החבורה" יושבת שם חחח
סתם...בולשיט
אני גם אף פעם לא הבנתי מה ככ מיוחד שם
אני גם לא מבינה את זה.
כשאני יושבת מאחורה אני רוצה פשוט להקיא, לא שזה משנה בהתחלה ובסוף אני יכולה להקיא אבל בסוף יותר.
לא יודעת למה אולי כי זה יותר מקומות מהרגיל אז הם יושבים יותר עם חברים שלהם במקום לשבת עם אחד.
הסיבה פשוטה מאוד מכיוון שאין חלונות מאחורה ויושבים שם לפחות 4 אנשים אז יש מחסור בחמצן ויותר מידי פחמן דו חמצני התוצאה של זה היא שמתחילים לדבר שטויות ואז "יותר מצחיק" לכן הילדים האלו אוהבים לשבת מאחורה.
זה באמת מפגר או שיושבים במושבים מקבילים או אחד אחרי השני..
אנונימית
כי שם יושבים ילדים שעושים הכי הרבה כיף, ככה זה בדרך כלל
שואל השאלה:
לי דווקא אמרו פעם שמרגישים שם את הרטט של המנוע או משהו דבילי כזה וזה יותר כיף (?)
כל המופרעים יושבים מאחורה ואז יש מסיבמבה
באותו הנושא: