התחברות
הרשמה
כל יום אני רושם לה בוקר טוב, לא לרשום לה יום אחד כדי לראות אם היא רושמת?
10 בנובמבר 2020, 09:53
הודעות
2 תשובות
כן כדאי ..
Ben
תנסה מה אכפת לך
T
Takela
באותו הנושא:
גם לכם זה מציק בעין שמישהו/י רושם/ת 'עם' במקום 'אם' ולהפך? וטעויות של זכר ונקבה שבמקום לרשום אליכן רושמים אליכם ולהפך?
נאמנים יכולים לראות מי רושם באנונימיות?
מה אני יכולה לרשום שרושם לי "תסתמי את הפה שלך"
שעורכים תשובה, זה רושם לבד עריכה: או שאני צריכה לרשום עריכה: ?
ידיד שלי רושם לי " אני רעב מהאני יאכל" מה אפשר לרשום לו מצחיק?
הוא לא רשם לי לילה טוב אז רשמתי לו בוקר טוב יבש אז עכשיו הוא רושם למה ככה יבש מה הוא מצפה כאילו מה לרשום לו ?
כמו שבמקום לרשום ס"מ רושמים cm, אז איך רושמים סמ"ר (ס"מ רבוע) באנגלית?
אם אני רושמת למישהו הודעה עכשיו, לרשום בוקר טוב או צהריים טובים?
מה אפשר לרשום למישהו שרושם לך "אני מת לנשק אותך " בלי להראות נואשת אליו?
יואו אני חייבת לראות פרק בסדרות אבל זה רושם לי
חבר שלי רושם לי בווטצאפ דברים שאין לי מה לרשום עליהם כמו: "חחח ככה צריך" או "חחח אוהב" פעם ב רושם לי איך את..