7 תשובות
לא אוהבת
אוהב ממש
שם מהמם לדעתי
זהו שמי :)
למדתי ולומדת להתחבר ולאהוב אותו, יש בו משהו מיוחד.. צליל נעים
לילדה שאני שונאת קוראים ליהי
אני פחות מתחברת
לרוב זה ילדה מתנשאת
או ילדה מעצבנת
לאחת המורות בבית ספר שלי קוראים ליהיא שזה בערך אותו דבר
ויש לה ל וה וזה קצת מעצבן וכולם יורדים עלייה
סורי שאני מכלילה אבל כל מי שאני מכירה ליהי מעצבנת אותי
גם החניכה שלי קוראים לה ליהי והיא מעצבנת למרות שהיא קצת חמודה
שם מהמם! אני מת על השם הזה אבל לא מכיר אף אחת בשם כזה.