9 תשובות
יש לה את הדברים שלה.
היא קצת מעצבנת ומוחצנת
היא מצחיקה
מעצבנת מאוד
היא בסדר כזה
בהישרדות היא די הוכיחה את עצמה כמאוד לא נחמדה. נגררת אחרי 'החזקים' וילדותית. אבל יש בה שמחת חיים זה נחמד
היא מצחיקה אבל בא לי להעיך לה כאפה איזה קול מרגיז יש לה
הצחוק שלה הורג אותי ומעצבן אותי בו זמנית >_<
היא מוגזמת מדי