11 תשובות
אני חושבת שאת צריכה לנשום עמוק ולהבין שלא כל מה שרוצים מקבלים, אני ממליצה לך לנסות להשיג דברים בעצמך זה ייגרום לך לתחושת סיפוק וילמד אותך להעריך כל דבר שיש לך
שואל השאלה:
אני באמת רוצה גם לעבוד אבל אין עבודות עכשיו בקורונה ואני פשוט מקבלת עצבים כל פעם שהם אומרים לי לא על משהו כי אני רגילה שקונים לי הכל
אני באמת רוצה גם לעבוד אבל אין עבודות עכשיו בקורונה ואני פשוט מקבלת עצבים כל פעם שהם אומרים לי לא על משהו כי אני רגילה שקונים לי הכל
אנונימית
את יכולה לעשות בייביסיטר, ניקיונות, דוגסיטר מכירות, שליחויות יש כל כך הרבה עבודות עכשיו דווקא בגלל תקופת הקורונה
אם הם במצב כלכלי טוב מבינה אותך
מה הם מצפים שתקני חולצה ב10.90?
אבל אם את רגילה שקונים לך הכל והם קנו לך כבר מלא אז זה כבר סיפור אחר לגמרי
מה הם מצפים שתקני חולצה ב10.90?
אבל אם את רגילה שקונים לך הכל והם קנו לך כבר מלא אז זה כבר סיפור אחר לגמרי
אנונימית
סליחה שאני אומרת אץ זה אבל את נשמעת מפונקת רצח ושתתבגרי את יודעת כמה פעמים יגידו לך לא?
החיים פשוט יתנו לך כאפה.
כדאי לך מעכשיו להתרגל לעבודה שלא מקבלים מה שרוצים. ואין מה לעשות
החיים פשוט יתנו לך כאפה.
כדאי לך מעכשיו להתרגל לעבודה שלא מקבלים מה שרוצים. ואין מה לעשות
שואל השאלה:
לא ברור הם אתמול קנו לי החולצה לא עולה חמישים היא עולה שבעים פלוס משלוח וזה חולצה פשוטה אבל ממש אהבתי אותה והם חשבו למצוא ביותר זול וכל הזמן קונים לי ואני לא רגילה שאומרים לי לא
לא ברור הם אתמול קנו לי החולצה לא עולה חמישים היא עולה שבעים פלוס משלוח וזה חולצה פשוטה אבל ממש אהבתי אותה והם חשבו למצוא ביותר זול וכל הזמן קונים לי ואני לא רגילה שאומרים לי לא
אנונימית
שואל השאלה:
אני מתנהגת ככה רק להורים שלי בחוץ הכל בסדר וגם אם יגידו לי לא אני אדע להסתדר עם זה אבל עם ההורים אני שונה רצח
אני מתנהגת ככה רק להורים שלי בחוץ הכל בסדר וגם אם יגידו לי לא אני אדע להסתדר עם זה אבל עם ההורים אני שונה רצח
אנונימית
תקבלי את זה שהם אמרו לו ואת תמיד יכולה לקנות מהכסף שלך
פינקו אותך יותר מידי
דווקא להורים שגידלו אותך את אמורה לתת הכי הרבה כבוד ולא להתנהג אליהם כאילו הם המשרתים שלך
דווקא להורים שגידלו אותך את אמורה לתת הכי הרבה כבוד ולא להתנהג אליהם כאילו הם המשרתים שלך
אנונימי
שואל השאלה:
אין לי כסף הוצאתי 700 שקל על ההחלקה שלי כאילו סבא שלי מביא לי כסף כל חודש אבל אני מבזבזת אותו מהר ככה יוצא
אין לי כסף הוצאתי 700 שקל על ההחלקה שלי כאילו סבא שלי מביא לי כסף כל חודש אבל אני מבזבזת אותו מהר ככה יוצא
אנונימית
אם קשה לך שאומרים לא
יהיה לך קשה בחיים , כי אף אחד לא חייב לך באמת משהו
גם אם יש להם כסף הם מנסים ללמד אותך להעריך קצת כסף , את יודעת גם להם לא נותנים אותו במתנה הם עובדים קשה בשבילו ומתישהו הוא היה נגמר אם הוא היו כמוך כל שבוע מוציאים על זה או זה
יהיה לך קשה בחיים , כי אף אחד לא חייב לך באמת משהו
גם אם יש להם כסף הם מנסים ללמד אותך להעריך קצת כסף , את יודעת גם להם לא נותנים אותו במתנה הם עובדים קשה בשבילו ומתישהו הוא היה נגמר אם הוא היו כמוך כל שבוע מוציאים על זה או זה
אנונימית
באותו הנושא: