9 תשובות
שואל השאלה:
אם אני אפרד ממנו אני לא יודעת מה הוא יעשה וזה מלחיץ אותי בטירוף
אם אני אפרד ממנו אני לא יודעת מה הוא יעשה וזה מלחיץ אותי בטירוף
אנונימית
דבר ראשון, תערבי את ההורים מה זה אלים?! אקס של אקסית שלי היה אלים אני אישית פוצצתי אותו כדי להראות לו שהוא חזק רק על נשים. לאנשים כאלה מגיע להיות בקומה.
אנונימי
ברגע שהוא מרים עלייך יד זה הרגע שאת צריכה לצאת מזה. הקטע המבאס זה שאת מצפה לאיזה פיתרון קסם שיעזור לך אבל נחשי מה? אין כזה. מפה זה רק ידרדר. ברגע שאת נותנת לו לפגוע בך או בחפצים שלך, ברגע שאת נותנת לו להגיד לך מה ללבוש אז הקשר לא יחזור להיות נורמלי כי את הראית לו שזה דבר שמותר לו לעשות. הוא ממשיך למתוח את הגבול ואת ממשיכה להראות לו שזה בסדר.
תפרדי ממנו וזהו תהיי אמיצה ותעמדי על שלך. אם את רואה שהוא מתחיל להיות אלים תכתבי או תתקשרי לחברה או למישו. ממליצה שתעשו את זה במקום ציבורי ככה הוא לא יעז לפגוע בך. אחרי זה תהיי מוגנת עם ההורים שלך או עם חברים ותנתקי איתו קשר..
שואל השאלה:
אבל אנחנו באותו הבית ספר ואנחנו יכולים לראות את אחד השנייה כל הזמן ויהיה קשה לי להיפרד ממנו
אבל אנחנו באותו הבית ספר ואנחנו יכולים לראות את אחד השנייה כל הזמן ויהיה קשה לי להיפרד ממנו
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו אנחנו באותו התיכון
כאילו אנחנו באותו התיכון
אנונימית
אז מה את חושבת שיקרה? תשארו ביחד לתמיד? או שתחכי עד שתתגייסי? את עכשיו בזום, את לא הולכת לתיכון, זה הזמן הכי טוב.
משטרה
אם את לא עושה את זה תלמדי איך להגן על עצמך יש מלא אפליקציות וסירטונים
באותו הנושא: