2 תשובות
אין לי מושג נראה לי אבל זה נגיד כמו שיש להקות עם 4 אנשים, אז יש אלבום לכל חבר בלהקה ובכל אלבום חבר אחר שר
או שיש אלבומי לייב, ויניל, דלוקס....
(אני לא בטוחה על זה אבל)
או שיש אלבומי לייב, ויניל, דלוקס....
(אני לא בטוחה על זה אבל)
זה אומר שחברת ההקלטות מנסה להרוויח כסף
באותו הנושא: