2 תשובות
אין לי מושג נראה לי אבל זה נגיד כמו שיש להקות עם 4 אנשים, אז יש אלבום לכל חבר בלהקה ובכל אלבום חבר אחר שר
או שיש אלבומי לייב, ויניל, דלוקס....
(אני לא בטוחה על זה אבל)
זה אומר שחברת ההקלטות מנסה להרוויח כסף