5 תשובות
שואל השאלה:
אני קונה אותו כי הוא גם נדיר וגם אני אוהב את האלבום
אני קונה אותו כי הוא גם נדיר וגם אני אוהב את האלבום
אנונימי
שואל השאלה:
הוא מלפני 32 שנה
הוא מלפני 32 שנה
אנונימי
משהו נדיר זה משהו שקשה להשיג
אז הוא נדיר
אז הוא נדיר
כן זה נחשב פריט אספנות אתה יכול למכור אותו ולעשות אחלה כסף או פשוט סתם לאגור אם אתה מתחבר לאספנות
כן.
באותו הנושא: