3 תשובות
יכול להיות שזה בגלל הלימודים או בגלל הצבא שיהיה לו בית מינימאלי שלא של ההורים לחזור אליו.
אבל אני אסיק שהוא עדיין מאוהב בך
אבל אני אסיק שהוא עדיין מאוהב בך
יש סיבה שהוא האקס שלך תזכרי את זה. ולא בטוח שהוא עדיין אוהב אותך אולי כמו שאמרו פה הוא רואה בך כאדם שקרוב אליו אבל אל תעברי לגור איתו את בת 17 תתמקדי בדברים אחרים חשובים יותר
יכול להיות, בכל מקרה גם את תחזרו אל תעברי לגור מחוץ לבית בגיל 17, זה הרבה יותר מדי צעיר לעזוב את הבית
באותו הנושא: