6 תשובות
מסתדרת מעולה.
קשה מבחינת הלהיות לבד לא לצאת כמעט
רק אולי בחמישי
משעמם בבית
אבל מסתדרים
רק אולי בחמישי
משעמם בבית
אבל מסתדרים
ככה ככה, אני מרגישה כרגע לא משהו מסיבות אחרות.
עם הקורנה בסדר מה שלומי לא טוב אחרי בגידה ושקרים מנסה להשתקם אבל זה לא קל מה שלומך את?
אנונימית
שואל השאלה:
^ אוי מצטערת... אני בסדר קצת קשה עם הקורונה וחברים אבל חוץ מזה אחלה, תודה!
^ אוי מצטערת... אני בסדר קצת קשה עם הקורונה וחברים אבל חוץ מזה אחלה, תודה!
מסתדרים ברוך ה'
באותו הנושא: