18 תשובות
אני אישית חושבת שאולי כדאי לעשות את זה לבד בבית עם ארוחה טובה
וואי זה מושלם מבטיחה אבל את יכולה גם נגיד בים על ספינה?... או משהו בסגנון
חוף הים זה מהמם , גם במדבר על מקום גבוה זה ממש יפה
תעשו פיקניק על שפת הים בזמן השקיע ואז תציעי לו
וואו, תלכו לחוף הים, מסעדה רומנטית. יש איזה מקום משותף שצברתם בו חויות אתה ובן הזוג שלך?
חוף ים, פיקניק, שקיעה
שואל השאלה:
המלאך זה הבן זוג שלי אני הומו
אנונימי
אהה לא נורא עדיין תלכו לים בשקיעה ותעשו פיקניק ואז תציע לו ומזל טוב
למה לא נורא? מה הקשר?
אנונימית
אין קשר
אז למה כתבת את זה?
אין פה שום דבר שצריך להיות נורא
אנונימית
וואו, הוא כולה היא כתבה לא נורא כי היא התבלבלה. דיי לחפש לריב על כל דבר.
אני בת לא בן
תיקנתי :)
זה מעולה שפת הים, לכו לעשות הליכה או פיקניק ותציע כשיהיה הזמן הנכון(:

חוץ מזה, בלי שום סיבה אני שואלת את השאלה הזאת... אתה אלפריד?
(אתה לא אלפריד, אני יודעת. אבל בכל מקרה)
תלכו למסעדה רומנטית כזאת/ מסעדה ששניכם אוהבים או למסעדה הראשונה שהייתם בה (תעשו סגירת מעגל) ואז להציע לו בסוף האוכל