4 תשובות
האדם במקור אינו אוכל בשר, אבל אפילו בימי האדם הקדמון כבר היו אוכלים בשר אז זה כבר נמצא בגנים שלנו
זה גם עניין של בריאות, למשל בבשר אדום יש ויטמין d שהגוף שלנו צריך
אכן. מסכימה איתך. זה נוראי ולא הכרחי גם
כן, בהודו שליש הם צמחונים בגלל דת וסיבות אחרות
אגב אם היינו אוכלים דברים מהחי לפי הכמות ש"הגנים שלנו" אומרים, רק שלושה אחוזים מהאוכל שלנו היה מוצרים מהחי (שזאת הכמות ששימפנזים או אורנג אוטנגים אוכלים)