10 תשובות
כשאין לבוש, סתם.
בגדים צמודים.
אמ הכל
אני הכי אוהבת אוברסייז אבל תכלס הכל
אנונימית
העי דווילללל
ןאין לישמץ
אני תמיד מתלבש אותו סיגנון אחד ויחיד
ואנס גבוהות משבצות ולבוש רופף כזה כמו קפוצון כזה בלי ריצ'ראץ'
בגדים רחבים מאוד.
גם ככה אני מכוערת ושמנה):
אנונימית
מכנסי חליפה + חגורה + שרשרת מיכנס מקדימה + מעיל וינטג' + מגפיי פלטפורמה שחורים / נעליים קלאסיות סגורות + חולצה מכופתרת + ועוד ..
(אבל בעיקרון אלה הבגדים שאני לובש ביום יום . (סטייל גותי ג'לטלמן וינטג')
_E
הייתי רצינית עירום טבעי נורא הולם אותי נאמנים קנאים