11 תשובות
שואל השאלה:
אני יודעת שהנושא חרוש ואני לא מנסה להגיע לחמות או משהו, הייתי צריכה להגיש את זה עד אתמול ב12 אז דחוףף
אנונימית
מש שכתבת זה שני נימוקים פשוט תפרטי יותר
^ את יכולה לשלוח קישור לסרטון ?
שואל השאלה:
^כן אבל אני צריכה כאילו להוסיף למה שכבר כתבתי, בגלל זה רציתי שתעזרו לי לשנות וזה
אנונימית
אין לי מוסג סזה אני גרועה בעברית
שרשמו לא הולם, את בטוחה שהתכוונו למכנסיים קצרים?
אם לדוגמא התכוונו ללבוא עם בגד ים לבית הספר אז הטענה שלך צריכה להיות שונה.
שואל השאלה:
הטקסט היה על מכנסיים קצרים וכל שאר השאלות דיברו על זה, אז כנראה שכן.
בכל מקרה, איך אני יכולה להכניס את זה שברור שבנות יודעות שלא מריך לבוא עם בגד ים אבל שמכנסיים קצרים זה בסדר? תוך כדי שאני שומרת על שאר הנימוקים שלי
אנונימית
את יכולה לכתוב "כמובן שיש לשמור על גבול הטעם הטוב ולא לבוא לבית הספר עם בגד ים, אבל יש מינימום של שיוויון שמגיע לבנות. אם בנים מגיעים עם מכנס קצר, גם לבנות מגיע."
קלעתי לרעיון שלך?
תפרטי בהתחלה לפי השאלה שנתנו לך
נגיד ככה
יש הטוענים כי יש לכבד את ביה"ס ולהגיע בלבוש הולם מכיוון ש"אנחנו לא בחוף הים"
אני מסכימה/לא מסכימה מהסיבות הבאות:
ואז נימוקים
שואל השאלה:
"אני לא מסכימה עם טענה זו, אני לא חושבת שחשיפה של חלק קטן מהרגל נחשבת ללבוש לא הולם או לא מכבד. לדעתי, אמירות מהסוג הזה מחזקות את התפיסה השגויה שבנות צריכות להתבייש בגוף שלהן בזמן שבנים יכולים לעשות מה שהם רוצים ולא לקבל שום הערות. בנוסף, אותן אמירות נותנות לגיטימציה לבנים להגיד שהברך של בנות מוציאה אותם מריכוז, ורק מעצימות באופן משמעותי את חוסר הביטחון שיש להמון בנות וכך גם את הפערים המגדריים.
ובכלל, הטענה הזאת לא תקפה לרוב המקרים (בהם בת לא תוכל להיכנס לבית הספר כשבן כן יוכל, למרות שלשניהם יש את אותו אורך של מכנס)"

זה בסדר? שלחתן דברים ממש טובים, תודה!!! אבל אין לי זמן להכניס אותם סליחה!
באמת שממש תודה ❤!
אנונימית
אני חושבת שלבוש צנוע יותר רשמי,וצריך לבוא רשמיים לבי"ס, יותר מאחרי צהרים שאת מתלבשת איך שבא לך