41 תשובות
בערך.
כן לגיטימי
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
לא
אותו בן אדם הוא זבל של דבר אבל זה לא אומר שצריך לשנוא את כולם
אותו בן אדם הוא זבל של דבר אבל זה לא אומר שצריך לשנוא את כולם
לא יודעת אם לומר את האמת
ס
פ
א
ם
פ
א
ם
לא.
זה שאחד נוראי לא אומר שצריך לשנוא את כולם
זה שאחד נוראי לא אומר שצריך לשנוא את כולם
זה בערך
אבל זה כמו שאתה נגיד שמאלני וימני אחד קילל אותך זה לא אומר שעשכיו אתה צריך לשנוא את כל הימנים
אז זה אותו דבר גם עם זה
אבל זה כמו שאתה נגיד שמאלני וימני אחד קילל אותך זה לא אומר שעשכיו אתה צריך לשנוא את כל הימנים
אז זה אותו דבר גם עם זה
שואל השאלה:
אע כן ואם אני יאמר לכם שזה קרה לי פעמים בחיים עוד פעם שהלכתי בתל אביב היה באותו זמן מצעד הגאווה ושם עוד הייתי בסדר אם הגועל הזה אבל אז מישהו רץ אליי והתחיל ללקק אותי ואני בכיתי ואף אחד לא בא...
אע כן ואם אני יאמר לכם שזה קרה לי פעמים בחיים עוד פעם שהלכתי בתל אביב היה באותו זמן מצעד הגאווה ושם עוד הייתי בסדר אם הגועל הזה אבל אז מישהו רץ אליי והתחיל ללקק אותי ואני בכיתי ואף אחד לא בא...
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה לא יכול להיות ככה
אבל זה לא יכול להיות ככה
אנונימית
שואל השאלה:
מה עשיתי להם
מה עשיתי להם
אנונימית
אוקיי עכשיו אני בטוחה שזה ספאם.
זה שינה מאנונימי לאנונימית- ולמה שהומו יאנוס אישה? ;-;
זה שינה מאנונימי לאנונימית- ולמה שהומו יאנוס אישה? ;-;
שואל השאלה:
זה לא משנה עכשיו זה שאלה אז תענו
זה לא משנה עכשיו זה שאלה אז תענו
אנונימית
אוקי בוא נראה את זה ככה עם במקומו עכשיו היית כותבת את זה בת אז הדיון פה היה נראה אחרת וכולם היו אומרים שזה בסדר אוקי
הילד פיתח סוג של מנגנון הגנה ופחד וזה הכניס אותי למצב של אי נוחות ליד אנשים כאלה בגלל מה שקרה להם
חצי ממי שכתב פה שונא ערבים ולמה הם עשו להם משהו? לא יש גם ערבים נחמדים בעולם אז אותו סיבה יש לילד לשנוא הומואים
אני אישית לא הומופוב אבל כל אחד ומה שהוא מרגיש ועבר בחיים וזה מה שהגוף שלו פיתח
הילד פיתח סוג של מנגנון הגנה ופחד וזה הכניס אותי למצב של אי נוחות ליד אנשים כאלה בגלל מה שקרה להם
חצי ממי שכתב פה שונא ערבים ולמה הם עשו להם משהו? לא יש גם ערבים נחמדים בעולם אז אותו סיבה יש לילד לשנוא הומואים
אני אישית לא הומופוב אבל כל אחד ומה שהוא מרגיש ועבר בחיים וזה מה שהגוף שלו פיתח
אם זה אמיתי אבל באמת מצטערת לשמוע..
הא אמ אני לא אשפוט כי אני פוחדת מאנשים בגלל שאנסו אותי אז אני מבינה
אבל בלי קשר תלך לטיפול פסיכולוגי או משהו זה יעזור לך
אבל בלי קשר תלך לטיפול פסיכולוגי או משהו זה יעזור לך
אבל זה ספאם ^
וגם זה אמיתי , אני די מבינה למה יש לך חשש אבל לא צריך להכליל את *כולם*.
וגם זה אמיתי , אני די מבינה למה יש לך חשש אבל לא צריך להכליל את *כולם*.
הא-
שואל השאלה:
אני יאמר תאמת נרשמתי לסטיפס רק בגלל זה אז כן אני עשיתי תמשתמש על בת אז למה לא שניתי ?
אני יאמר תאמת נרשמתי לסטיפס רק בגלל זה אז כן אני עשיתי תמשתמש על בת אז למה לא שניתי ?
אנונימית
כמה חוסר חיים לשקר שאת בן ולהגיד שאנסו אותך
שואל השאלה:
כי זה קרה זה הקטע
כי זה קרה זה הקטע
אנונימית
אכן^.
אל תשקרי על זה שאנסו אותך, זה נוראי.
אל תשקרי על זה שאנסו אותך, זה נוראי.
שואל השאלה:
ואז סיפרתי את זה להורים ומאז ההורים ... קיצר זהו
ואז סיפרתי את זה להורים ומאז ההורים ... קיצר זהו
אנונימית
חח כשתדעי איך זה אונס בחיים לא תשקרי על זה יותר
שואל השאלה:
אתם בחיים לא תבינו ישר תאשימו אבל הכל טוב לא צריכה תעזרה שלכם
אתם בחיים לא תבינו ישר תאשימו אבל הכל טוב לא צריכה תעזרה שלכם
אנונימית
no? הרגע אמרה שהיא עברה את זה, אני בטוחה שהיא מבינה ואגב- no? אני מצטערת שעברת את זה.
luckily^^
מה אני אמורה להבין כשכתוב שזה אנונימי ואז כתוב בלשון נקבה אם זה לא ספאם
מה אני אמורה להבין כשכתוב שזה אנונימי ואז כתוב בלשון נקבה אם זה לא ספאם
בכל מקרה מצטערת אם עברת את זה
מה זה קשור? אם בן יאנוס אותי (חס וחלילה) אני לא אשנא את כל הבנים.
^^^ הומופוביה זה פחד מהומואים.
אנשים עם טראומה מאונס רוב הסיכויים יפחדו מאנשים אחרי האונס
אנשים עם טראומה מאונס רוב הסיכויים יפחדו מאנשים אחרי האונס
אם בן יאנוס אותי, (חס וחלילה) אני לא אשנא את כל הבנים בעולם.^
אוקיי מה אני אגיד
את אמרת שבן אנס אותך נכון? עכשיו את שונאת את כל הבנים?
יש לה פחד מאנשים^ לא בהכרח מגברים ובנים.
לא
אבל אני כן מפחדת מאנשים בגלל זה
אבל אני כן מפחדת מאנשים בגלל זה
אנשים זה נורמלי, אבל היא/הוא שונא הומואים באופן ספציפי
לפחד זה מאוד נורמלי
זה גם למה אנחנו אומרות שזה ספאם לול
כן ספאם
באותו הנושא: