12 תשובות
ישאר בארץ
ברור בארץ שלנו
אני טסה ליפן לשנה
נשארת בארץ, התנדב איפה שהוא
אני מקווה או לעבור לגור בניו יורק או לעבור לגור בתל אביב לדירת שותפים עם חברים שלי שאנחנו מגיל אפס ביחד ועם רובם אני לא נמצא באותן מסגרות אז אני מניח שנשמור על קשר עוד הרבה זמן.
אנונימי
אני נשאר פה גם במחיר של החיים שלי הארץ הזאת חקוקה לי בלב...
עוברת
אין לי ארץ אחרת!
לא מבינה על מה המינוס למי שנישאר בארץ ?
כן אני חיילת וכן אני לא רוצה להיות במדינה אחרת כי תכלס ? המדינה שלנו מדהימה ! כן יש דברים לא טובים אבל גם יש כאלה שכן וזה לא דבר רע לאהוב מדינה שאלפים מתו בשבילה וימשיכו למות בשבילה במלחמות
כן אני חיילת וכן אני לא רוצה להיות במדינה אחרת כי תכלס ? המדינה שלנו מדהימה ! כן יש דברים לא טובים אבל גם יש כאלה שכן וזה לא דבר רע לאהוב מדינה שאלפים מתו בשבילה וימשיכו למות בשבילה במלחמות
אני חושב שאני ילמד כאן אם נגיד אני יחליט להישאר ואחרי זה אני יחשוב אם לעבור או לא. גם אם אני כן יעבור זה יהיה לתקופת ניסיון ויש סיכוי גדול שאני יחזור אחרי זה לארץ
^אנונימית מי אמר לך שאין לי אזרחות במדינה שאני רוצה לעבור אליה ? וזה כן די קל לעבור למדינה אחרת כשיש לך משפחה שם, היית שם מלא פעמים ואת דוברת את השפה סו...
יש לי את כל הסיבות לעזוב את הארץ, אז כמובן שלא אשאר פה
כמו שאתם יודעים קצב הגידול באוכלוסיה החרדית גדל בצורה מטורפת, וזה אומר שעוד 20 שנה בערך המדינה תהיה פחות או יותר מדינת הלכה. אני לא מעוניינת לחיות במדינה שהדת שולטת בה.
מעבר לזה, מערכת החינוך פה לוקה בחסר, אז במקום לאכול חרא, אעדיף לעבור למדינה עם מערכת חינוך טובה הרבה יותר, בשביל הילדים שלי ודור ההמשך של המשפחה
ובואו לא נדבר על שעות העבודה המוגזמות פה (בהייטק למשל), השכר הלא גבוה במיוחד ויוקר המחיה, אני רוצה לחיות במדינה שבה אוכל לעבוד בהייטק בשעות סבירות ולהיות גם עם הילדים שלי בבית אחרי הצהרים.
וכמובן הדובדבן שבקצפת, הפילוג והשנאה ששוררים בארץ נוראיים, הפוליטיקה פה מעורבת בכל פיפס, אני לא יכולה להביע את דעתי הפוליטית בציבור מבלי שאיזה חבורת ביביסטים יתנפלו עלי, והכי גרוע, השלטון לא הולך להשתנות בקרוב לטובה.
וכמובן המלחמה עם האויבים והמצב הביטחוני, אם הסיבות הקודמות לא היו מספיק טובות.
ובלי קשר בקרוב תהיה לי אזרחות אירופאית, ובין היתר אני אוכל ללמוד באירופה בחינם באוניברסיטאות מעולות, אז זה בכלל לא משאיר לי התלבטות
אחרי הצבא (או אחרי הטיול אחרי צבא) אני אעבור לאירופה ללמוד באוניברסיטה ואח"כ התכנון הוא לעבור לקנדה או ניו זילנד
כמו שאתם יודעים קצב הגידול באוכלוסיה החרדית גדל בצורה מטורפת, וזה אומר שעוד 20 שנה בערך המדינה תהיה פחות או יותר מדינת הלכה. אני לא מעוניינת לחיות במדינה שהדת שולטת בה.
מעבר לזה, מערכת החינוך פה לוקה בחסר, אז במקום לאכול חרא, אעדיף לעבור למדינה עם מערכת חינוך טובה הרבה יותר, בשביל הילדים שלי ודור ההמשך של המשפחה
ובואו לא נדבר על שעות העבודה המוגזמות פה (בהייטק למשל), השכר הלא גבוה במיוחד ויוקר המחיה, אני רוצה לחיות במדינה שבה אוכל לעבוד בהייטק בשעות סבירות ולהיות גם עם הילדים שלי בבית אחרי הצהרים.
וכמובן הדובדבן שבקצפת, הפילוג והשנאה ששוררים בארץ נוראיים, הפוליטיקה פה מעורבת בכל פיפס, אני לא יכולה להביע את דעתי הפוליטית בציבור מבלי שאיזה חבורת ביביסטים יתנפלו עלי, והכי גרוע, השלטון לא הולך להשתנות בקרוב לטובה.
וכמובן המלחמה עם האויבים והמצב הביטחוני, אם הסיבות הקודמות לא היו מספיק טובות.
ובלי קשר בקרוב תהיה לי אזרחות אירופאית, ובין היתר אני אוכל ללמוד באירופה בחינם באוניברסיטאות מעולות, אז זה בכלל לא משאיר לי התלבטות
אחרי הצבא (או אחרי הטיול אחרי צבא) אני אעבור לאירופה ללמוד באוניברסיטה ואח"כ התכנון הוא לעבור לקנדה או ניו זילנד
באותו הנושא: