9 תשובות
לא. פשוט לא.
לכי על זה
זה מהמם ממש ואל תחשבי על מה אחרים יחשבו פשוט לפי מה שהבנתי זה צומח מוזר
אבל תעשי את זה מקסימום תסתירי עם שיער פזור
אבל תעשי את זה מקסימום תסתירי עם שיער פזור
גם דיקסי מהטיקטוק היה לה ועכשיו גודל לה
אני חושבת שזה מהמם נדיר רצח
אני חושבת שזה מהמם נדיר רצח
רגע רגע שאלה לי אלייך
מה יקרה כשזה יתחיל לצמוח? נה זה יהיה חצי חצי? את באמת רוצה את זה?
מה יקרה כשזה יתחיל לצמוח? נה זה יהיה חצי חצי? את באמת רוצה את זה?
שואל השאלה:
חשבתי על זה אבל אם אני אוהבת אני אגלח שוב פשוט כל פעם שזה יצמח ואם אני ארצה להאריך זה לא כזה בעיה גם ככה השיער מסתיר
חשבתי על זה אבל אם אני אוהבת אני אגלח שוב פשוט כל פעם שזה יצמח ואם אני ארצה להאריך זה לא כזה בעיה גם ככה השיער מסתיר
אנונימית
לכי על זה זה מהמם
אל תדפקי חשבון לאף אחד
אל תדפקי חשבון לאף אחד
כן.אז תעשי את זה גם אני רוצה מתי שהוא בחיים לעשות את זה
תעשי מה שבא לך אחותי מה אכפת לך מאחרים.
תמיד הייתי ככה אבל אז נזכרתי בזה שזאת אני שקמה בגוף שלי כל בוקר ולא אחרים ואף אחד לא יצטער בשבילי על דברים שרציתי לעשות ובסוף לא עשיתי.
עשית ויצא מכוער? באסה פשוט אל תעשי יותר
אבל לפחות תדעי שעשית ולא תתבאסי עת זה שלא עשית
תמיד הייתי ככה אבל אז נזכרתי בזה שזאת אני שקמה בגוף שלי כל בוקר ולא אחרים ואף אחד לא יצטער בשבילי על דברים שרציתי לעשות ובסוף לא עשיתי.
עשית ויצא מכוער? באסה פשוט אל תעשי יותר
אבל לפחות תדעי שעשית ולא תתבאסי עת זה שלא עשית
באותו הנושא: