6 תשובות
את תמיד יכולה לשחק מיקמק
שואל השאלה:
כן אבל זה לא כמו פעם היום הם רק רוצים כסף וזה לא מהנה כמו פעם:(
כן אבל זה לא כמו פעם היום הם רק רוצים כסף וזה לא מהנה כמו פעם:(
אני מתגעגע לוובקינז, היום הוא זוועתי והכל בתשלום
גם אני זוכר שאיחרתי לבית ספר תמיד כי התעקשתי לראות בבקרים את הפרק של ארתור עד הסוף
וזוכר את המשמרות זהב
וכל המשחקים האלו, שוטרים וגנבים, דג מלוח, גומי
גם אני זוכר שאיחרתי לבית ספר תמיד כי התעקשתי לראות בבקרים את הפרק של ארתור עד הסוף
וזוכר את המשמרות זהב
וכל המשחקים האלו, שוטרים וגנבים, דג מלוח, גומי
מבין אותך..אני מתגעגע גם לתקופה התמימה, להתרפקמעל העבר זה טוב ונוח, אבל יכול לשאוב אותך למקומות לא טובים.
אשתף אבל בנוסטלגיה קטנה משלי-
אני מתגעגע מאוד לערוץ דיסני, לcartoon network, ערוץ הילדים, לוגי, לכל המשחקים שהיו לנו,
אני נחשב מילדי שנות ה90 ככה שזכיתי להיות במעבר הזה שבין עידן הפשטות המודרנית, לעידן הטכנולוגייה המסיבית- כן כן, לא היה אייפון, פייסבוק ובטח שבטח לא אינסטגרם.
היה פשטות טהורה, בעידן מתקדם.
נהנו מ2 העולמות- אין טכנולוגייה שאנחנו תקועים בה כל היום ובנוסף לא היינו תקועים בחוסר מעש ומשחקים במקלות וחבלים
אשתף אבל בנוסטלגיה קטנה משלי-
אני מתגעגע מאוד לערוץ דיסני, לcartoon network, ערוץ הילדים, לוגי, לכל המשחקים שהיו לנו,
אני נחשב מילדי שנות ה90 ככה שזכיתי להיות במעבר הזה שבין עידן הפשטות המודרנית, לעידן הטכנולוגייה המסיבית- כן כן, לא היה אייפון, פייסבוק ובטח שבטח לא אינסטגרם.
היה פשטות טהורה, בעידן מתקדם.
נהנו מ2 העולמות- אין טכנולוגייה שאנחנו תקועים בה כל היום ובנוסף לא היינו תקועים בחוסר מעש ומשחקים במקלות וחבלים
הסדרה הכי אהובה עלי מפעם זה קוד ליוקו
אני חושבת שכל אחד מאוד מתגעגע לילדות ולתמימות המושלמת.
הבעיה היא שאסור לנו להתעסק בזה יותר מידיי כי זה נגמר. אם כל הזמן תחשבי על זה את לא תראי את הדברים הטובים שיש גם בתקופת התבגרות.
תנסי למצוא דברים טובים גם בהתבגרות כי בכל תקופה יש משהו טוב, אני בטוחה שעוד כמה שנים תתגעגעי גם לגיל הזה..
לי קרה ההפך שנאתי להיות מתגברת, רציתי כבר לגור עם חברות בדירת שותפות, לסיים בית ספר, להתחתן וכו..
זה היה כל-כך כואב שזה עוד רחוק, כל הזמן חשבתי על זה..
אבל לאט לאט שניסיתי קצת להתעלם מזה ולהסתכל על הדברים הקטנים והטובים בזה אז לאט לאט זה עבר לי.
בקיצור תנסי לא לתת לזה ייחוס ביום יום תתמקדי בהווה, ולאט לאט את תמצאי את הדברים הטובים.
בהצלחה!
הבעיה היא שאסור לנו להתעסק בזה יותר מידיי כי זה נגמר. אם כל הזמן תחשבי על זה את לא תראי את הדברים הטובים שיש גם בתקופת התבגרות.
תנסי למצוא דברים טובים גם בהתבגרות כי בכל תקופה יש משהו טוב, אני בטוחה שעוד כמה שנים תתגעגעי גם לגיל הזה..
לי קרה ההפך שנאתי להיות מתגברת, רציתי כבר לגור עם חברות בדירת שותפות, לסיים בית ספר, להתחתן וכו..
זה היה כל-כך כואב שזה עוד רחוק, כל הזמן חשבתי על זה..
אבל לאט לאט שניסיתי קצת להתעלם מזה ולהסתכל על הדברים הקטנים והטובים בזה אז לאט לאט זה עבר לי.
בקיצור תנסי לא לתת לזה ייחוס ביום יום תתמקדי בהווה, ולאט לאט את תמצאי את הדברים הטובים.
בהצלחה!