הגבתי פה לשאלה שאני לא מבינה גדולה בפוליטיקה של ארצות הברית ותקפו אותי
הגבתי אם יכולים להסביר לי מה קורה בדיוק כי אין לי מושג בכלל והרבה תקפו אותי וכתבו לי "את חיה בישראל ואת לא מבינה שהולכים להרוג אותנו?" "את בטח תומכת בביידן" אני לא מבינה מה קורה לאנשים, מה אתם רוצים? תתאפסו על עצמכם מה יש לכם, למה אתם תוקפים בלי סיבה אנשים ולמה אתם מביעים דעה בצורה כזו.. זה שתתקפו לא ישנה את המצב