12 תשובות
אוהבת, הייתי רוצה לגבוה בכמה סמ בודדים.
אני נמוכה ממש ואני מאוד הייתי רוצה להיות גבוהה יותר
אני 1.71 וזה אחלה גובה לדעתי
אוהבת. אני 167. זה באמצע חח
^חחח הרגת
לא שונאת אבל הייתי מותרת על 3 או 5 סנטימטרים
שואל השאלה:
מה הגובה שלך?^
אנונימית
אני הייתי רוצה להיות קצת יותר גבוהה אבל אולי עוד אגבה
שואל השאלה:
מה הגובה שלך?^
אנונימית
הייתי רוצה להיות נמוכה יותר
אוהבת אבל לא הייתי מתנגדת להיות קצת יותר גבוהה
אוהבת:)