4 תשובות
הוא מעולה! יש לי אותו ואני נהנת מכל רגע איתו ^^
עדיף שתקני 2 כי הראשון נתקע המון
חרא פלאפון. יש לי ואני כל כך מתחרטת שקניתי אותו.
אנונימית
יחסית... הוא נתקע המון
באותו הנושא: