5 תשובות
לפעמים זה ההורמונים או סתם תהליכים בגוף זה ירד כמו שזה עלה❤
תעשי ספורט בין לבין
גירעון קלורי, ספורט, לשתות הרבה מים
שמעי בתור אחת שירדה עשר קילו אני אתן לך טיפים מין הסתם אם את משמינה את כנראה באמת לא אוכלת מלא את פשוט אוכלת מאכלים עם מלא קלוריות את צריכה להיות ברגעון קלורי (לשרוף יותר ממה שאת מכניסה) זה לא אומר שאת צריכה לשרוף את כל מה שאת אוכלת כי הגוף שלך שורף גם המצב מנוחה נגיד את שורפת ביום במצב מנוחה 1300 קלוריות ואת אוכלת 1600 קלוריות בלי לזוז את את תשמיני מזה משמינים מגרעון קלורי חיובי אם את לא יכולה לאכול 1300 קלוריות אז תאכלי 1600 נגיד ותשרפי בהליכה עוד 400 כי בשביל להרזות את צריכה לשרוף יותר ממה שאת אוכלת את מוזמנת לבדוק במחשבון שריפת קלוריות
ועכשיו אני יתן לך כמה טיפים איך לא לאכול מלא קלוריות ולשבוע
1.לפני שאת אוכלת או קונה משהו תסתכלי על הקלוריות שנמצאים בזה זה באמת הכי חשוב כי את יכולה לאכול בתמימות מוצר קטן דחוס קלוריות בלי לשים לב
2.תשתי מלא מים קודם כל זה משביע ומזרז חילוף חומרים אבל הכי חשוב זה משביע
3.תעשי פעילות גופנית לפחות כמה 3 פעמים בשבוע זה גם שורף קלוריות וימצא לך תעסוקה
4.אם את לא שובעת או באלך טעם או תעסוקה בפה תלעסי מסטיק
5.תשתי נס קפה או תה אם את לא שובעת אחרי ארוחה מניסיון זה עובד
6.תצלמי תעצמך במראה זה יביא לך יותר מוטיבציה
7.תאכלי יותר ירקות וחלבונים זה משביע וחלבון זה טוב לשריר זה יתן לך מראה שרירי יותר מאשר שומני
8.תעשי לך תפריט ותכיני לך תנשנושים מראש
9.אל תוספי מלא שמן לארוחות שמן זה דחוס קלוריות בכף יש 120 קלוריות
10.אל תשתי תקלוריות שלך זה לא באמת ישביע אותך
11.תתאמני עם חברות או תמצאי כאלה שגם רוצות לרדת ותעשו את זה ביחד זה יתן לך יותר מוטיבציה
12.עדיף לך לוותר על חטיפים לא כולם כמובן חטיפים דחוסים בקלוריות והם לא משביעים תלוי איזה יש כמה חטיפים שאין בהם מלא ואת יכולה לעשות את זה בין לבין כמו במבה קטנה ציפס קידס קטן ציטוס קטן חטיף של בריא שכחתי תשם של 130 קלוריות בערך ויש עוד פשוט תמצאי לך חטיף של 100 קלוריות בערך לאריזה
13.תפרסי ארוחות למשך היום ושיכילו חלבון פחממה וירק זה ישביע אותך ויתן לגוף את מה שאת צריכה
14.אל תוותרי לעצמך את חזקה
15.אל תעשי דיאטות כאסח ותנסי לחפש קיצורי דרך זה לא מחזיק למלא זמן ואת יכולה לעלות יותר את צריכה להנות מהמצב שאת נמצאת בו תעשי לך תפריט עם דברים שאת באמת אוהבת את יכולה לשדרג כל מאכל ליותר טעים את לא חייבת לוותר עם מאכלים שאת מאד אוהבת פשוט תאכלי אותם במידה נגיד את רגילה לאכול 4 משולשי פיצה תאכלי אחד הרי מה יעשה לך עוד 3 זה באמת ישביע אותך ויתן לגוף את מה שאת צריכה?
קודם כל חשוב לי לציין שאני בטוחה שאת מהממת עם גם עם כמה קילו יותר אבל את לא שלמה עם עצמך ולא מרגישה בנוח עם המשקל שלך אז יש לך אפשרות לשנות פשוט את תוותרי לעצמך זה יהיה שווה את זה ברגע שתראי תוצאות
שואל השאלה:
וואי ממש תודה!
אנונימית