11 תשובות
שואל השאלה:
אבל איפה אפשר למצוא פרטים
אבל איפה אפשר למצוא פרטים
שואל השאלה:
אני יודעת,לא באמת אכפת לי לול
אני יודעת,לא באמת אכפת לי לול
מה זה לאמץ בזול
לאמץ זה חינם בכל מקום
לאמץ זה חינם בכל מקום
שואל השאלה:
החיסונים,כמה הם עולים?
החיסונים,כמה הם עולים?
הכלב שבתמונה גדל להיות כלב ענק רק שתדעי .
לכי למקלט לחיות ותבדקתי אם יש שם כלב מתאים
לכי למקלט לחיות ותבדקתי אם יש שם כלב מתאים
לאמץ זה לא חינם זה לא כמו לקנות אבל ממש לא חינם
ולשאלה עמודי אינסטגרם של עמותות מפרסמים מיד ארבע עמותות-צער בעלי חיים וכל זה ו פייסבוק
אבל תעשה טובה לכולם ובעיקר לכלב אל תאמץ גור כי זה חמוד ומתוק ויארח לך חברה כי אתה גם צריך לדאוג לו ובעיקר גור זה גם הוצאה כספית וגם המון זמן ועבודה אז לא לקחת כלב ואז לומר לא אוי לא מתאים לי לא משהו שעושים בגלל מחשבה של רגע
ולשאלה עמודי אינסטגרם של עמותות מפרסמים מיד ארבע עמותות-צער בעלי חיים וכל זה ו פייסבוק
אבל תעשה טובה לכולם ובעיקר לכלב אל תאמץ גור כי זה חמוד ומתוק ויארח לך חברה כי אתה גם צריך לדאוג לו ובעיקר גור זה גם הוצאה כספית וגם המון זמן ועבודה אז לא לקחת כלב ואז לומר לא אוי לא מתאים לי לא משהו שעושים בגלל מחשבה של רגע
אמור להיות במקום המגורים שלך כלבייה שאפשר לאמץ. ואם לא בעיר אז בסביבה
את יכולה לאמץ מצער בעלי חיים או אגודת תנו לחיות לחיות
שואל השאלה:
אני רוצה אחד כמו בתמונה...
אני רוצה אחד כמו בתמונה...
את קרובה לאשדוד? בכלבייה העירונית של אשדוד מביאים מלא גורים שנראים בדיוק כמו בתמונה. חלק לברדורים גזעיים וחלק מעורבים וחלק גולדן ריטרייברים גזעים.
אם אני לא טועה זה בחינם.ואם לא. בטח לא יותר מ300 /400 שקל סל אימוץ
יש לכלביה של אשדוד דף פייסבוק ..
שם יש תמונות של הכלבים ומספר טלפון של הכלבייה
אם אני לא טועה זה בחינם.ואם לא. בטח לא יותר מ300 /400 שקל סל אימוץ
יש לכלביה של אשדוד דף פייסבוק ..
שם יש תמונות של הכלבים ומספר טלפון של הכלבייה
אנונימית
שואל השאלה:
לא אני מהוד השרון לול
לא אני מהוד השרון לול
באותו הנושא: