17 תשובות
מעל ימשוך אותי יותר
מעל 20 אבל לא אפסול אם יהיה פחות ❤
רק ב20סמ
שלא יהיה מוגזם :/
חחח למה "רק"? זה הרבה
ולא משנה לי
20 סנטימטר זה כבר הרבה, אני חושבת שזה מספיק
הפרש של 20 ס"מ זה כבר הפרש גדול מאוד,
מי שרוצה מעל 20 ס"מ זה לרוב מישהי נמוכה שלא נמשכת לנמוכים.
נגיד מישהי 1.55 הרבה יותר סביר שתרצה 1.80
כנה לגמרי אני רוצה שהיה בגובה שלי. אני שונאת בנים גבוהי.
מה אכפת לי כמה רק שיהיה יותר גבוהה גם אם הוא 5 סמ יותר לא אכפת לי
20 זה מושלם
לא יהיה לי אכפת
בהפרש של 20 ס"מ אתן מגיעות לי לחזה, אני לא ארצה שתגיעו לי לפופיק אז אל תעופו
אנונימי
20 ס"מ זה מספיק זה הפרש די גדול
20 זה מספיק לי
מצידי שיהיה בסנטימטר העיקר יותר גבוה
20 זה מושלם. כרגע יש לי הבדל של 13 כזה וזה ממש ממש סבבה לי, כאילו לא מתבאסת בכלל בכלל.
אה אולי זה יותר 15. עדיין.
רק 20 אחרת הוא יהיה 2 מטר
אנונימית