5 תשובות
שואל השאלה:
בנות מתחת ל-1.58 מעדיפות הפרש ענק כי אתן שונאות נמוכים
לכן מעדיף שלא תענו
בנות מתחת ל-1.58 מעדיפות הפרש ענק כי אתן שונאות נמוכים
לכן מעדיף שלא תענו
אנונימי
לא כזה משנה לי אבל אם ממש חייבת לבחור אז 17 סמ
אני לא מעדיפה גבר שגבוה ממני.
תאמת שאני מטר וחצי אבל אני מעדיפה את ההוא שגבוה ב17 סמ כי אני לא אוהבת גבוהים מדי-
אני 176 ולא משנה לי
באותו הנושא: