7 תשובות
על חוש הטעם כמובן
על החברים שלי
על זה שאין לי חוש ריח ואני לא צריכה להריח את הגשם :) מוקירה תודה על הבנאדם שהדביר אותי בקורונה
על הכל
על ההורים שלי
על כל מה שבראת על מה שלי נתת על אור עיניים חבר או שניים שבזכותם אני קיים
אנונימית
על זה שאני עוד חיה