7 תשובות
כן למה לא
לכי אין בעיה
אני מניחה שאת מכירה אותו עוד מלפני שאתם ביחד שבועיים וחצי
לדעתי תלכי אם את סומכת עליו, תראו סרט או משהו נחמד
לדעתי תלכי אם את סומכת עליו, תראו סרט או משהו נחמד
שואל השאלה:
ברור שאנחנו מכירים מלפני, כבר יותר מחצי שנה בעצם כמעט שנה אני חושבת
ברור שאנחנו מכירים מלפני, כבר יותר מחצי שנה בעצם כמעט שנה אני חושבת
אנונימית
אז סבבה הוא לא אדם זר
אני חושבת שתלכי כאילו אם את מרגישה בנוח אז למה לא
לדעתי כדאי לך לחכות עוד קצת.. לא רק בגלל הנוחות וכו'.. אלא בגלל שזה צריך להיות מקרב מאוד לבוא לבית אחד של השני (וכנראה הוא יציג אותך בפני ההורים וכו'..) ואת צריכה להיות בטוחה מאוד שהוא נכון לך ושאת רוצה את הזוגיות הזאת.. כי אחרי שמכירים משפחה וכו.. זה יוצר המון אי נעימויות אם נפרדים .
לכן, זה טוב שאת מרגישה בנוח וכו'.. אבל לדעתי תחכי זמן נוסף שיהיה לך עוד מרווח של זמן להכיר אותו. ואת צריכה לחשוב גם האם יהיה לך נוח להיות איתו בחדר שלו לבד.. גם אם את מתכננת מראש שלא יקרה כלום בניכם אחרי שבועיים עדיין המצב עצמו את צריכה לחשוב אם זה נוח לך.
לכן, זה טוב שאת מרגישה בנוח וכו'.. אבל לדעתי תחכי זמן נוסף שיהיה לך עוד מרווח של זמן להכיר אותו. ואת צריכה לחשוב גם האם יהיה לך נוח להיות איתו בחדר שלו לבד.. גם אם את מתכננת מראש שלא יקרה כלום בניכם אחרי שבועיים עדיין המצב עצמו את צריכה לחשוב אם זה נוח לך.
באותו הנושא: