20 תשובות
תגידי לו שהיא גנבה לו את העיפרון והוא כבר יזרוק אותה
אנונימי
אם הם ככ לא מתאים הם יפרדו לבד אל תפרידי ביניהם זה מגעיל. וגם זה שתי חברות טובות שלך כל תכנסי בינהן
ג'י
למה אתם מתעסקים בדברים כאלה אתם ליטרלי ביסודי
למה אתם מתעסקים בדברים כאלה אתם ליטרלי ביסודי
שואל השאלה:
מה הבעיה בזה יש לנו כבר מלא זוגות בכיתה
מה הבעיה בזה יש לנו כבר מלא זוגות בכיתה
אנונימית
שואל השאלה:
והם מטורפים אחד על השנייה אבל אנחנו חושבות שהם ממש לא מתאימים וכל הבית ספר יסכים איתי על זה
והם מטורפים אחד על השנייה אבל אנחנו חושבות שהם ממש לא מתאימים וכל הבית ספר יסכים איתי על זה
אנונימית
מה אכפת לך אם הם מתאימים?
אל תכנסי לזה בכלל
אל תכנסי לזה בכלל
שואל השאלה:
לא שאכפת לי
אני רוצה לעזור לחברה
קיצר למישהו פה יש רעיון
לא לשאול למה והכת
לא שאכפת לי
אני רוצה לעזור לחברה
קיצר למישהו פה יש רעיון
לא לשאול למה והכת
אנונימית
שואל השאלה:
***והכל
***והכל
אנונימית
אבל שתיהן חברות שלך
וגם אם היא לא הייתה חברה שלך אין לך זכות לנסות להפריד ביניהם תחסכי את זה ממך
שואל השאלה:
נכון
אבל מי שהיא הבסטי שלי ויש לה חבר היא ואני פחות קרובות
נכון
אבל מי שהיא הבסטי שלי ויש לה חבר היא ואני פחות קרובות
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת שאני מגעילה ואני יודעת שזה דבר מאוד מגעיל
אין לי מה לעשות
אבל היא חברה שלי ואני רוצה שיהיה לה טוב
אני יודעת שאני מגעילה ואני יודעת שזה דבר מאוד מגעיל
אין לי מה לעשות
אבל היא חברה שלי ואני רוצה שיהיה לה טוב
אנונימית
את כולה בת 12
מה יש לנסות להפריד
היית רוצה שיעשו את זה בינך לבין ה..."חבר" שלך.
לא שזה לא דפוק, ולא באמת נחשב לזוג- זה מעשה פשוט דפוק, וקארמה איז א ביץ'. אז כדאי לך שלא, ולא יהיה לה טוב בכלל אם "תפרידו ביניהם", והיא תחיה על זה . או שבעצם אין לה מצפון
תעשי מה שבא לך, את כולה בת 12.
מה יש לנסות להפריד
היית רוצה שיעשו את זה בינך לבין ה..."חבר" שלך.
לא שזה לא דפוק, ולא באמת נחשב לזוג- זה מעשה פשוט דפוק, וקארמה איז א ביץ'. אז כדאי לך שלא, ולא יהיה לה טוב בכלל אם "תפרידו ביניהם", והיא תחיה על זה . או שבעצם אין לה מצפון
תעשי מה שבא לך, את כולה בת 12.
1. זה ממש מגעיל מצדך, חברה שלה צריכה להשלים עם המציאות שיש לו חברה ולנסות להתגבר עליו.
2. חחח אני מתה מהגילאים מה אתם בכיתה ד? למה אתם צריכים חבר בגיל הזה?
עריכה: מה ההבדל בין חבר לידיד בגיל הזה? מה שהוא קורא לך חיימשלי וזה הכל?
2. חחח אני מתה מהגילאים מה אתם בכיתה ד? למה אתם צריכים חבר בגיל הזה?
עריכה: מה ההבדל בין חבר לידיד בגיל הזה? מה שהוא קורא לך חיימשלי וזה הכל?
חחחnnnחחח כל כך^
שואל השאלה:
נכון שון מנדס? אז בת
יש הבדל
אנחנו אמרנו להם שזה מוקדם מדי בשביל זה אבל בשבת הם עושים את הנשיקה הראשונה שלהם
נכון שון מנדס? אז בת
יש הבדל
אנחנו אמרנו להם שזה מוקדם מדי בשביל זה אבל בשבת הם עושים את הנשיקה הראשונה שלהם
אנונימית
את לא אמורה להכנס למערכת יחסים אחרת של הבסטית שלך. זה עניין שלה וזהו.
אל תעשי את זה
זה סתם מרושע
זה סתם מרושע
חחח יש להם לוח זמנים לנשיקה הראשונה.. את אמורה להבין מזה בעצמך שחברות מסוג כזה ביסודי זה לא דבר רציני ולא אמיתי...
אנונימי
אל תדחפי את האף שלך למקומות שלא צריך
באותו הנושא: