9 תשובות
שואל השאלה:
ץ
אממ תשים פס על תגובות של אנשים, אבל גם תקפיד בתגובות שלך לכבד את הבן אדם שאתה מגיב לו כי גם הוא יכול להיפגע
אתה כותב דעה מעליבה?
ואני לא יודעת מה אתה כותב בתגובות שלך... רק אמרתי שתשים לב שהז לא משהו פוגעני, ואם זה לא אז פשוט שים פס על כל מי שמגיב לך בחזרה
ואי תגיד להם שזה לא סוואג
שים פס ותעשה מה שבא לך ותיהיה מה שבא לך :)
או שהתגובות שלך מעליבות או שאתה נופל על אנשים משועממים
אנונימי
שואל השאלה:
אני פשוט כותב דעה רגילה וכולם מקללים אותי אפילו הם אני כותב אחלה סרטון
אז זאת לא בעיה שלך אלא של אנשים.
כנראה שהם פשוט לא אוהבים דעות שונות משלהם.
אני בטוח שאם תשים לב תגלה שאתה לא היחיד שמקבל כאלה תגובות.
כמו כן אתה יכול לדווח על אנשים שמקללים
אנונימי