11 תשובות
זה פסדר גם אני לא במשך שנים..
.-/
לגמרי, כמה אני מבינה אותך...
מוצדק מבינה אותך
הייתה לי יום הולדת בבידוד.
אני בת 15 ובגילאים 12, 14, 15 לא קיבלתי אף מתנה מהמשפחה
כןכן לא קיבלתי מתנה בבת מצווה.
קחי הכל בפרופורציות
שואל השאלה:
^^כן זה באמת קצת מעליב שאני רואה ככה אותן צורחות ואומרות לאחותי מזל טוב ומצלמות וזה אני מסכנה יושבת בצד וחושבת על זה שרק בחלומות זה יקרה לי
אנונימית
שואל השאלה:
תודה❤
אנונימית
יאו זה ככ מבאס
ואני מבינה אותך לגמרי
אבל יהיו עוד שנים של יומהולדת שהן יעשו לך אז לא לדאוג :)
שואל השאלה:
חבל שאין לי פרחים לחלק, העלתן לי את המצב רוח:)
אנונימית
אאוץ'
מרגש
גם לי אף פעם לא עשו.
גם אני כל שנה חושבת שיעשו משהו אבל כלום