7 תשובות
מזדהה
אנונימית
תנסי מה כבר יכול לקרות? הדרך היחידה להתגבר על הפחדים שלך זה להתמודד איתם
שואל השאלה:
^^אני מנסה לשים בכל פעם ואני לא מצליחה לצאת מהבית... אני מתביישת ממש ומרגישה רע עם עצמי
^^אני מנסה לשים בכל פעם ואני לא מצליחה לצאת מהבית... אני מתביישת ממש ומרגישה רע עם עצמי
אנונימית
^אני חושבת שהיא כבר ניסתה ופשוט לא הרגישה עם זה בנוח.
(לפחות אני ככה)
(לפחות אני ככה)
אנונימית
גם אני ככה, אבל זה בגלל שאני קצת שעירה בבטן.
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית^
גם אני אבל אני מבהירה עם קרם
אנונימית^
גם אני אבל אני מבהירה עם קרם
אנונימית
תנסי לצאת מהבית ככה כשאת הולכת לחברה, כשאת יוצאת עם חברות (כאילו במקומות שאת מרגישה בטוחה בעצמך בהם), לאט לאט תנסי ללבוש את זה גם לבית ספר או לאיפה שאת רוצה..
באותו הנושא: