3 תשובות
כל הכבוד שאת דואגת לאמא שלך !!
תסבירי לה שתפעול לפי ההוראות ושהם רוצים לעזור לה ושהיא תאכל לפי התפריט כי זה ממש חשוב ומה שהיא עושה לא נכון ולא בריא .
מבינה אותך לגמרי גם לי זה קרה לפני שנה שלא אכלתי כלום ועכשיו אני אוכלת לפי התפריט ..
מאחלת לאמא שלך ולך בהצלחה
שואל השאלה:
תודה רבה❤
אני שמחה לשמוע שעכשיו את אוכלת לפי תפריט!!
אנונימית