43 תשובות
לא, אני אוהבת את הפירסינג הזה
זה אחד היפים לדעתי
לא זה נחמד
לדעתי זה מכוער (רק לדעתי)
שואל השאלה:
אמאלה בכיתי^
אנונימית
למה שמישהו ישים על הענבל פירסינג...איכ
כן בקושי רואים אותו
זה כמו לעשות קעקוע בבפנים של השפה (יש דבר כזה)
אני ממש רוצה לעשות יש לי אישור אבל החלק הזה בפה שלי ממש קטן שאי אפשר לעשות שם עגיל
אנונימית
איכס
לא אבל זה מכוער
יפה מאוד, באסה שלא ככ רואים אותו
לא
יש לי ואני מתה עליוו
לא, זה אחד המגניבים וואי
זה ממש יפה לדעתי
אין פואנטה בזה, אף אחד לא רואה את זה גם ככה
שואל השאלה:
כשמחייכים כן רואים את זה^
אנונימית
כאילו ממש לא מוזר
חושבת שזה יפה
זה לא מוזר אבל זה לא שימושי בשיט (כמו כמעט כל עגיל)
חושב שסמיילי זה מזעזע
ממש לא
לי יש, ואני ממש אוהבת אותו
וסמיילי זה לא העגיל שבתמונה
זה מכוער
שואל השאלה:
אני יודעת פשוט לא מצאתי תמונה מתאימה^
אנונימית
זה ממש מגניב
זה מטריד, כל פעם שאני רואה מישהו עם זה בא לי להקיא
לא סובל את כל החרא הזה
זה הזה שבתמונה?
שואל השאלה:
אנונימי^ סמיילי זה לא כמו שבתמונה
אנונימית
סמיילי לדעתי זה בין הפירסינגים הכי יפים.
כן, זה מוזר
סמיילי זה כשמחייכים אז רןאים שיש עגיל על ה2 שיניים הקדמיות שנתפס על הפס של החניכיים למעלה
לדעתי זה יפה אבל אני לא הייתי עושה
לא, סתם קצת חסר פואנטה כמו קעקוע בחיך מתחת לשפה
שואל השאלה:
שקט^
אנונימית
לא, הלוואי היה לי אבל אסור בבית ספר
מה שכן זה נקרע באיזשהו שלב וזה קצת מלחיץ אז עוד סיבה שאני לא עושה
אני אוהבת
מושלם באלי לעשות כי זה מתאים לי לספטום
אני אוהבת
אומיגאד זה נראה כמו הפירסינג הכי כואב שראיתי בחיים שלי
לדעתי זה מאוד יפה אפילו לי יש כזה אבל בחניכיים
עגיל בענבל משבש הגייה ומפריע לבליעה.