2 תשובות
קח אותה לשובר גלים במרינה, המקום הכי יפה בשקיעה, ועם תחכה עד שיפתחו חניות במרינה יש מישהו (דוכן) שמוכר כרטיסים להפלגה של חצי שעה במחיר של 35 לאדם, הכי כיף ביום חם. אתה יכול לקחת אותה לטיילת ולשבת על החוף
אנונימית
גימבורי
באותו הנושא: