12 תשובות
שואל השאלה:
פתוח עכשיו ?
חצי שן שלי שבורה בא לי למות השניים זה כל חיי
פתוח עכשיו ?
חצי שן שלי שבורה בא לי למות השניים זה כל חיי
אנונימית
ברור פתוח 24/7
ללכת לרופא,
זה דבר שקורה לצערי
לפני זה תעיר את אמא או אבא שילכו איתך או ידעו לאן ללכת
זה דבר שקורה לצערי
לפני זה תעיר את אמא או אבא שילכו איתך או ידעו לאן ללכת
יתקנו לך את השן, אל תדאגי
לקרוא לאמא
סתם שימי תשן בחלב(שנשברה) ותסעי דחוף למיון שידביקו לך אותה ויתקנו אם לא זה עולה מלא כסף
סתם שימי תשן בחלב(שנשברה) ותסעי דחוף למיון שידביקו לך אותה ויתקנו אם לא זה עולה מלא כסף
רופא שיניים... כולה שם שבורה להירגע
שואל השאלה:
השניים זה כל חיי כל החיוך שלי נהרס
השניים זה כל חיי כל החיוך שלי נהרס
אנונימית
שואל השאלה:
מה
מה
אנונימית
שואל השאלה:
לא הבנתי מה הקשר אשטאגים אני רצינית אין לי חיוך עכשיו
לא הבנתי מה הקשר אשטאגים אני רצינית אין לי חיוך עכשיו
אנונימית
שואל השאלה:
אה לא יודעת אני סתם לוחץ שם על משהו אני אף פעם לא יחסתי חשיבות לאשטג כאן בסטיפס...
אה לא יודעת אני סתם לוחץ שם על משהו אני אף פעם לא יחסתי חשיבות לאשטג כאן בסטיפס...
אנונימית
תלכי לרופא שיניים
חח❤חח מה יש לך נוקיה? ולשאלה לכי לרופא
באותו הנושא: