6 תשובות
שחלק מהרוסים חיים עם ההורים שלהם כאילו גם כשהם גדולים.. ואז יש סבתא רוסיה בבית תמיד
בדרך כלל אצל רוסים הסבא חיי פחות מהסבתא ואז היא לבד אז היא גרה אצל אחד הילדים ונמצאת הרבה בסלון
(סטיגמה לא ממש נכונה אבל נזרום חחח)
מקובל אצל הרבה רוסים שהסבתא והסבא גרים יחד איתם, מתוך דאגה אליהם וכבוד,למשל
xm1
חחח, סבתא שלי ואמא שלי נפצו את סטיגמת האוכל.
מזרחים היו עומדים אצלן בתור רק כדי לטעום ממה שהן מכינות
שואל השאלה:
חחח
אצלינו ניפצנו את כל הסטיגמות הקיימות
כמו זה שרוסים טובים במתמטיקה
כל המשפחה מצד אימא שלי כולל אני גרועים במתמטיקה
אנונימית
חח אנחנו רוסים ואצלנו זה נכון