9 תשובות
נו מה עוד פעם אתה
די שאלו שאלה כזאת בול עם גובה אחר. מה הקשר להתפשר חח?
שואל השאלה:
אז אין דבר כזה גבוה מדי ?
אנונימי
זה תלוי גובה כי הרי מישהי 1.56 (כמוני) לא תצא עם מישהו 1.90 לא בגלל שהוא לא בסדר מבחינת האופי אלא בגלל שזה פשוט גבוה מדי בשבילה..
אבל למישהי 1.70 או יותר זה לא יהיה כזה גבוה
מה זה תתפשרו?
שואל השאלה:
כאילו להתפשר על גבוה מדי ?
אנונימי
מה זה "להתפשר" מה אני עושה לו טובה שאני איתו?

אני אגיד עוד פעם, *אם מישהי אוהבת אותך לא אכפת לה מהגובה שלך*
מה זה לא להתפשר מה הוא בחירת מחדל ?? מהזאתאומרת. אי אפשר לענות על שאלה כזאת. קודם כל תשנ/ה את הגירסה של השאלה כמו בן אדם. אח''כ אני אענה לך. מה זה "להתפשר" אין כזה דבר להתפשר באהבה . .. אם את אם מישהו. זה לא בגלל שהתפשרת .. זה בגלל שאת אוהבת אותו. אם את איתו בגלל שהתפשרת את קודם כל מורידה מהערך של הבחור . ואת בחורה נואשת. אין כזה דבר להתפשר