21 תשובות
מה זה תתפשרו? זה גובה ממש טוב אין איתו שום בעיה לא רואה פה התפשרות במיוחד שאני 1.60
אבל זה ממש גבוה
אתה סתם עושה את זה בשביל לקבל מחמאות סורי
הצומי של ה-צומי
אוקיי? נאמנים אל תמחקו כנות זה לא דבר רע
זב גובה ממש טוב
אנונימית
מה זה להתפשר אני לוקחת בלי לחשוב פעמיים
זה סבבה לגמרי
._.
רציני?
ולשאלה אין לי שום בעיה עם כל גובה
מה זה קשור תתפשרו זה ממש גבוה ואני אישית לא הייתי מתפשרת כי זה פשוט גבוה לי מדי..
מה זה אתפשר זה גובה ממש סבבה
זה לא להתפשר זה אחלה גובה
זה לא התפשרות מבחינתי בשבילי זה נחשב גבוה כי אני ממש נמוכה (1.49)
מה להתפשר אני חוטפתתתת
שואל השאלה:
חשבתי שזה קצת נמוך פשוט..
כאילו זה לא נמוך אבל זה גם לא ממש גבוה אז לא ידעתי.
אנונימי
זה גבוה חיים שלי
שואל השאלה:
אבל אתן מעדיפות גבר מעל 1.90 נראה לי
כי זה גבוה מספיק
אנונימי
לאלא גם 1.80 זה בסדר
מזה תתפשרו אני 1.53 זה חלום בישבילי
מה יש להתפשר?
סחיטת צומי
הרי אתה יודע שזה נחשב גבוה
וואי התפשרות התפשרות. לא אוהבת תמילה הזאת . מה זה " להתפשר"? קודם כל מטר שמונים ו זה גובה מעולה ויפה. אז מה מבחינתך האידיאל? נו באמת . גבר טוב בא גם באריזות גדולות וגם בקטנות. אין כזה דבר להתפשר. אם ישלו אופי טוב את לא התפשרת . את התמקחת וזכית.
למה לא